Over ons

Signalen en klachten

Wij doen ons best om u de best mogelijke behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt een klacht hebben over beslissingen over uw behandeling. Of u vindt dat uw behandelaar de gemaakte afspraken over uw behandeling niet goed nakomt. Misschien bent u van mening dat een medewerker van de instelling onzorgvuldig met u is omgegaan, of met uw medische gegevens. Of u voelt zich bijvoorbeeld niet veilig in de wachtkamer.

Als u een klacht hebt, dan horen we dat graag van u! Een klacht indienen kan op verschillende manieren.

In onze folder klachtenregeling leest u welke stappen u kunt nemen wanneer u niet tevreden bent. Als cliënt, maar ook als familielid of naastbetrokkene van een cliënt.

Onze klachtenregeling wordt ook uitgelegd in onderstaand filmpje.

U kunt ook het volledige klachtenbeleid downloaden.

Bereikbaarheid klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris is bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 088 50 51 205. U kunt uw vraag of klacht ook mailen naar klachtenfunctionaris@arkin.nl. Vermeld bij een klacht uw naam, geboortedatum, uw telefoonnummer en de afdeling en medewerker waar de klacht betrekking op heeft.

Voor klachten over rekeningen kunt u mailen naar klachtenfacturatie@arkin.nl of bellen naar 020 590 57 29 op maandag tot en met donderdag, van 13.00 tot 15.00 uur.

Zorgkaart Nederland

Sitemap

Sinai Centrum

Amstelveen - Amsterdam
Tel: 020 – 5457200

Amersfoort
Tel: 033 – 8007100